Geoblog.pl    Szaman    Podróże    Wymiana w Turcji    Wir fahren nach Berlin!!!

Wir fahren nach Berlin!!!

Niemcy
Niemcy, Berlin

Gdybym był chamem,to napisałbym na pociągu dokładnie to.Wir Fahren nach Berlin. Ale że nie jestem,to tylko tak sobie powiedziałem.Miliard czasu zajmuje dotarcie z WrocLove'a do Berlina HauptBanhoff.Aczkolwiek warto.Z braku jakiegokolwiek czasu po wybiciu z Pociągu atakujemy od razu S-Bann i ciśniemy na furkocie na Lotnisko. Pach Pach Pach,i już siedzimy w Samolocie do Izmiru w Turcji.Jest Okejka.

Podpowiedź 1 : W pociągu jadącym do Niemiec,zawsze staraj sie dobierać miejsce po środku wagonu,i najlepiej żeby w pociągu byli już jacyś Polacy. Bandy Gimnazjastów z Niemiec to nie jest fajne przeżycie.Krzyczy to to,zachowuje się...no...jak Niemcy.

Podpowiedż 2 : W Niemczech warto znać jężyk Niemiecki. Byle co. Ucieszą się jak sie im co powie po ichniemu,mili są i generalnie spoko. Pomogą torbe wynieść i są elo.

Podpowiedź 3 : Do Turcji samolotem najbardziej opłaca się latać z Pegasus Airlines. Latają tylko z Niemiec,ale są tanie,z racji tego że korzystają z nich niebywałe ilości Turków latających na wakacje do Ojczyzny.Z tego samego powodu,samolot zaniesie nas wszędzie w Turcji,gdzie tylko będziemy chcieli.Jeśli jest lotnisko.